Tuesday, August 9, 2011

JY0050-55L mirë Men Qytetar Buy e Eco-Drive Sa lirë e çmimeve


Për më shumë informacion ose për të Blej tani: www.amazon.com Looking for JY0050-55L Men qytetar Eko-Drive çmimet më të mirë sot? Pas një ton të kërkimit në neto kam gjetur se në Amazon në çmime më të ulët se sa siteand të tjera të anijeve të ishte shumë shpejt gjithashtu. Tani çmimi është më e ulët se më parë. Shtypni këtu për të parë tani para kohe deri. Lista e Çmimeve: 895,00 $ Product Description: JY0050-55L Men qytetar Eko-Drive Blue Angels Skyhawk AT Chronograph Titanium Shqip Mjedisin të përzemërta dhe plot e plot të rejathekson, blu e burrave engjëjt skyhawk në chronograph titan shikojnë nga qytetar eko-drive përfshin stilit aviator-frymëzuar me një shkëlqim, sportiv të krijuar. Një energji Kontributi maksimal të mbështetur prej 180 ditësh, me një paralajmërim kosto të ulët brenda tri ditëve me rëndësi të ndaluar, këtë mekanizëm sahati veçantë është edhe i besueshëm dhe për aventurë e ardhshme. Ajo gjithashtu thekson një të qëndrueshme kristal, thekur minerale, zakonore blu engjëjt shenjë në kutinë e saj prapa, dhe blu logo engjëjt në një thirrës të guximshme zi.Me një marrës multi-band atomike që pranon sinjale në Amerikën e Veriut, Evropë dhe Azi, kjo pajisje efektive jep dy kohë botë në 43 qytete dhe një kalendar të vazhdueshme, duke e bërë atë të përsosur për udhëtime. Ka gjithashtu një dritë të ekranit dixhital, 2 alarme, 1 / 100 chronograph e dytë që një pjesë deri në 24 orë, dhe një 99 timer imët countdown. Thyer, i bukur, dhe ndërtuar për të kaluar, ky shtetas eko-drive zakonore arrin në një kuti gri, me një me dorë cd.summary, detaje të nxjerr në pah:atomike ...

Visit : +99% Buying Plasma HDTV !!1 Promotion Dumbbell Rack !!1 Cherry King Bed Buy Online !9# Mens Leather Strap Watches Decide Now




0 comments:

Post a Comment


Twitter Facebook Flickr RSS



Français Deutsch Italiano Português
Español 日本語 한국의 中国简体。







Sponsor Links